poniedziałek, 28 listopada 2016

"Cyber Monday Sale"

💖 SIEMKA TASIEMKA 💖

Dziś przychodzę do Was z postem na temat "Cyber Monday Sale".
Zapraszam do dalszego czytania! ^^

Jeśli nie wiesz, co to jest ten cały "Cyber Monday Sale", to dzień, w którym można kupić VIP Star i otrzymać dodatkowe dni wykupionego członkostwa.


Co o tym sądzę?

Moim zdaniem moderatorzy dali nam oryginalny pomysł. Szkoda jednak, że tylko przy tym rodzaju VIP. Myślę, że najbardziej opłacałoby się wykupić członkostwo na miesiąc bądź na trzy miesiące. Nie chcę się chwalić, ale miałam już VIP Star na rok, ale bez tej "oferty" i znudził mi się po około trzech miesiącach, a co dopiero po 15-stu!

Zapytałam też kilku osób, co o tym sądzą.


☆★☆★


☆★☆★


A Wy, co o tym sądzicie? Napiszcie koniecznie w komentarzu!

Nie mam pomysłu, aby dalej ciągnąć ten wpis, przepraszam. :<

Dziękuję za przeczytanie! 💖


P.s.: Napiszę trochę postów, bo jestem aktualnie w domu.. Tak, gorączka.
P.s2.: Mam ponad sto miejsc w znajomych, zapraszajcie!



1 komentarz:

  1. Ciekawy blog. Tak sie zastanawiam jak sie tu znalazlam. Bede wpadac czesciej. :*

    OdpowiedzUsuń