niedziela, 12 lutego 2017

Propozycja look'ów #4

Elo gazelo!

Witajcie w kolejnym poście z serii propozycja look'ów. Dzisiaj pokażę Wam kilka stylizacji walentynkowych <3. Mam nadzieję, że spodobają Wam się. 

ZACZYNAJMY!

Look 1
Łączna cena: 1500 SC

CAŁOŚĆ: Moim zdaniem ta stylizacja jest bardzo elegancka.W większości ten look jest w pudrowo - różowym kolorze.

SUKIENKA: Ta sukienka u góry jest dopasowana, a na dole ma kilka warstw tiulu (przynajmniej tak mi się wydaje). Na ramiączkach ma koronkę.

BUTY: Jako obuwie wybrałam zwykłe różowe szpilki.

WŁOSY: Moim zdaniem te włosy są prze piękne. Jest to wysoki kitek w kolorze blond.

 Look 2
 Łączna cena: 1950 SC

CAŁOŚĆ: Ta stylizacja również jest pudrowo - różowa, ale tym razem jest jeszcze biała. Jest ona bardziej sportowa niż elegancka, ponieważ jako buty zastosowałam trampki.

BLUZKA: Jako górę wybrałam biały crop top ( tak to się pisze??) z pudrowym napisem 'LOVE'.

SPUDNICZKA: Jako dół wybrałam spudniczkę w odcieniach różu w szkocką kratę.

BUTY: Jak już wspomniałam jako obuwie zastosowałam różowe trampki.

WŁOSY: Do tego look'u wybrałam różowe włosy z grzywką, związane w koka.

To tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje stylizacje i że zastosowaliście je u siebie. 

DO ZOBACZENIA!

~PatkaM04 

 
 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz