czwartek, 29 grudnia 2016

Nowa seria - Ocena look'ów #1 ♥

Elo gazelo!

Witajcie w pierwszym poście z serii Ocena look'ów. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta seria. Chciałam już od dawna zrobić nową serię, ale nie miałam pomysłu jaką. Po długich namysłach olśniło mnie! Pomyślałam, że mogłabym oceniać różne stylizacje różnych osób. Oczywiście nie przestaję pisać mojej drugiej serii.  Dobrze, bez przedłużania opowiem Wam zasady.


ZASAD
 1. Na początku wybiorę jakiś look.
 2. Podam najważniejsze informacje.
 3. Opiszę go. 
 4. Podsumuję.
 5. Ocenię.

P.S. Nie chcę nikogo urazić tylko skomentować jego pracę.

ZACZYNAJMY!

Look 1
  TWÓRCA: Quuela
NAZWA: Merry Xmas 
 LOVES: 143
ZAKUPIENIA: 2
       DATA STWORZENIA: 25.12.2016 r.    
  OPIS: Moim zdaniem ten look jest bardzo ładny. Kolorystyka jest bardzo świąteczna. Wszystko ze sobą współgra i pięknie wygląda. Widać, że Quuela zadbała o każdy szczegół. Czerwona kokardka we włosach dała tej stylizacji wdzięku i uroku. To jest taki typowy świąteczny look. :D

PODSUMOWANIE: Tak jak już mówiłam wszystko pięknie wygląda i ten look jest bardzo świąteczny. Nic bym w nim nie zmieniła. 

OCENA: 10/10

Look 2

 TWÓRCA: dilka2014
NAZWA: święta
LOVES: 53
ZAKUPIENIA: 0
DATA STWORZENIA: 25.12.2016 r.
 

OPIS: Moim zdaniem ten look jest równie świąteczny, ale mniej elegancki. Wszystko jest dobrane kolorystycznie i nawet wygląda efektownie. Wydaje mi się, że ładniej by to wyglądało bez tych różowych policzków. Ale i tak ten look jest bardzo ładny, a najbardziej te włosy, w których jestem zakochana.

PODSUMOWANIE: Całość efektownie się prezentuje i widać, że jest to świąteczny look.

OCENA: 9/10 

Look 3
  TWÓRCA: Daxz
NAZWA: Filmowa środa :)
LOVES: 74
ZAKUPIENIA: 0
DATA STWORZENIA: 28.12.2016 r.
 
OPIS: Moim zdaniem ten look jest bardzo ładny, ale nie wiem, czy te kolczyki go za bardzo nie przytłaczają. Są troszkę za duże. Bardzo ładne są te włosy błyszczące.

PODSUMOWANIE: Twórca tego look'a bardzo ładnie dobrał kolory. Szary jest w tym sezonie modny xd. 

OCENA: 9,5/10


To tyle w dzisiejszym poście mam nadzieję, że spodobała Wam się nowa seria. 

DO ZOBACZENIA!   

 ~PatkaM04

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz