piątek, 30 grudnia 2016

Propozycja look'ów #3

Elo gazelo

Witajcie w kolejnym poście z serii propozycja look'ów. Dzisiaj pokażę Wam 2 propozycje sylwestrowych stylizacji. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie i wykorzystacie je.

ZACZYNAJMY! 

Look 1 
ŁĄCZNA CENA: 1750 SC

CAŁOŚĆ: Moim zdaniem od razu widać, że ten look jest imprezowy. Krótka sukienka, wysokie buty, ładnie ułożone włosy.
SUKIENKA: Tak jak już wcześniej wspomniałam ta sukienka jest bardzo krótka. Jej góra jest 'mało kryjąca' (nie wiem jakiego słowa mogę tu użyć) przez co widać czary stanik.

BUTY: Moim zdaniem te buty pasują tu świetnie. Są wysokie (tak jak na buty imprezowe przystało) i bardzo ładne.

WŁOSY: Do tego look'u wybrałam włosy w kolorze rudym. Są one ułożone w taki specyficzny sposób i od razu mi się skojarzyły z imprezą sylwestrową. 
  
Look 2
  ŁĄCZNA CENA: 1800 SC

CAŁOŚĆ: Ten look jest bardzo świecący i błyszczący. Nie wiem jak Wam, ale mi wydaje się, że właśnie takich stylizacji w sylwestra jest najwięcej.

BLUZKA: Jako bluzkę wybrałam niebieski top. Tak jak większość tego look'u jest on błyszczący.

SPUDNICZKA: Moim zdaniem ta spudniczka jest bardzo ładna. Od razu mi się spodobała. Chyba nie muszę już mówić, że jest ona błyszcząca tak jak reszta rzeczy.

BUTY: Jako buty wybrałam błyszczące szpilki w kolorze niebieskim.

WŁOSY: Jako włosy wybrałam rozpuszczone, długie i jasne włosy. Są one bardzo ładne. Może nie są jakoś bardzo sylwestrowe, alę są piękne.

To tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieje, że spodobały Wam się moje look'i.

DO ZOBACZENIA!  

~PatkaM04

  
   

  

1 komentarz:

  1. Gdzie posty?? :,< Czekam i czekam, a nadal ich nie ma, eh

    przemyślenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń