środa, 28 grudnia 2016

Propozycja look'ów #2

Elo gazelo!

Witajcie w kolejnym poście. Nie będę się tłumaczyła czemu mnie nie było, ponieważ raczej wszyscy wiedzą, że były święta. A co się z tym wiąże? Sprzątanie, pomaganie mamie, kupowanie prezentów i wiele innych! Więc dzisiaj przychodzę do Was z propozycją kilku zimowych stylizacji. Mam nadzieję, że spodobają się Wam. :D

ZACZYNAJMY!

Look nr 1

ŁĄCZNA CENA: 2275 SC
CAŁOŚĆ: Moim zdaniem ten look jest bardziej na jesienno-zimowe wieczory. Wszystko ze sobą współgra. Starałam się utrzymać kolory szare i czarne.

BLUZKA: Bardzo spodobała mi się ta bluzka. Jest ona czarna z miedzianym reniferem. Od razu skojarzyła mi się z zimowymi wieczorami i oglądaniem filmów. 

SPODNIE:  Są to getry w kolorze szarym ze wzorem świąteczno-zimowym. 

BUTY: W tym przypadku są to skarpety. One też są ze wzorem świąteczno-zimowym w kolorze czarno-białym.

WŁOSY: Kolor tych włosów to jasny blond. Końcówki są lekko rozjaśnione.



Look nr 2

ŁĄCZNA CENA:1750 SC
 
   CAŁOŚĆ: Moim zdaniem całość jest troszkę elegancka. Starałam się utrzymać kolor szary.
 
 SUKIENKA: Postanowiłam, że w tym stroju będzie sukienka sweterkowa w kolorze  szarym. 
 
   BUTY: W tej stylizacji zamieściłam trampki w kolorze szarym, które świetnie pasują do sukienki.
 
WŁOSY: Włosy upięte w dwa kucyki w kolorze blond pasują tu idealnie.
 
Look nr 3
 
  
ŁĄCZNA CENA: 2425 SC
 
GÓRA: Jako górę wybrałam kurtkę o kolorze bordowym. Jest ona dość elegancka. Na górze jest przyozdobiona futerkiem.
 
SPODNIE: Jako spodnie wybrałam jeansy z dziurami w kolorze błękitnym.  
 
BUTY: Do tej stylizacji wybrałam adidasy w kolorze czarnym z białymi dodatkami.
 
WŁOSY: Postanowiłam, że w tej stylizacji będą włosy w kolorze brązowym oraz chciałam aby były one rozpuszczone.
 
 
To tyle w tym poście. Mam nadzieję,  że spodobały Wam się  moje  stylizacje. 
 
   
 DO ZOBACZENIA!

 ~PatkaM04
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz