wtorek, 29 marca 2016

10 faktów o mnie!

Heyca :3 dzisiaj tak jak zresztą obiecałam pojawi się post czyli ,,10
faktów o mnie!" Informacja do kogoś kto czyta moje wypociny- Możliwe ,że w soboty posty również się pojawią ;)

 Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy :D

1.Mam na imię Wiktoria i mam 12 lat.



2.Moim ulubionym kolorem jest fioletowy i biały :)


3.Na koncie Raven166 gram od stycznia ^^ (sr. ja + paint =nieszczęście xd)
4.Mam brązowe włosy oraz oczy :))
5.Mimo ,że w domu dość mało się uczę to mam same 5,4 i czasami 3 :D
6.Wiem,że w moim pierwszym poście na tym blogu pisałam to kilka razy ale .....KOCHAM PANDY!!!!!! ❤❤❤❤
7.Nie jestem zbyt dobra w robieniu screenów i lóg ;(
8.Poza MSP interesuję się także sztuką :3
9.Uwielbiam czytać i mogłabym to robić godzinami <3
10. Mówię po angielsku. Może zdarzy mi  się zaciąć  ale pracuję nad tym :)

9 komentarzy:

  1. E... staraj się pisać dłuższe notki. Mniej emotikon, plz. Napiszę teraz w moim programie dokładnie taki sam post jak ty.
    *18:38* robię
    .
    .
    .
    *18:40*
    Taki sam post, z emotikonkami trwał do napisania.. 5 minut. Oczywiście musiałam jeszcze zaglądać na posta, aby patrzeć doo tekstu. Przycinaj screeny.

    *Ojej, zapomniałam, że Juleczka od razu usunie mój komentarz. Bez spiny, plz.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *2 minuty, jezu.. w pięć minut to ja bym napisała dłuższy post X'DD

      Usuń
    2. Eghem. To jest mój blog i mogę usunąć każdy komentarz, każdy post, który usunąć będę chciała. Nie życzę sobie, żebyś pisała "Juleczka, Julja". Jeżeli już masz ochotę na obrażanie kogoś, lepiej będzie, gdy obraźliwe słowa pisała w swoim pamiętniku. Z resztą Tobie mówić, jak do ściany.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Autokorekta mnie poprawiła. To słowo ma dwa znaczenia, więc ona tego nie rozpoznała.

      Usuń
  2. No ok postaram się...to mi zajęło z 30 minut jak coś xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurza mnie pewność Juleq.
    Uważa się za 100 razy lepszą niż jest.
    Takie ą, ę.

    OdpowiedzUsuń