czwartek, 17 marca 2016

Hey :33

Hejka! Jestem nowa na tym blogu więc mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie :D. Mam na imię Wiktoria i mam 12 lat. Swoją przygodę na naszej ,,różowej" planecie zaczęłam w lipcu 2015 roku. Tworzyłam dużo innych kont jednak a to włamał się hack lub zapominałam hasła. Postanowiłam zrobić sobie przerwę lecz w styczniu tego roku powróciłam i założyłam moje obecne konto czyli  Raven166 . Moim hobby jest rysowanie, pisanie i oczywiście MSP! Wcześniej miałam kilka innych blogów ,lecz nie było zbyt ciekawe i po jakimś czasie usuwałam je . Posty mogą pojawiać się 2-3 razy w tygodniu myślę ,że w wtorki i w czwartki (bo w czwartki wychodzi nowy motyw xD) Kocham pandy ! <3
Podsumowując jestem wesołą marzycielką która może w kółko się wygłupiać , kochającą pandy <3. (Następne posty będą dłuższe xd)

Bay (^-^)

~Raven166

3 komentarze:

  1. Hah, dopiero przed chwilą wstawiłaś XD Post nie jest zły, lecz mogłabyś ograniczyć emotki. Poza tym ok.

    Zapraszam również do mnie:
    mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok dziękuję za opinię :) na pewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń