czwartek, 17 marca 2016

Nowy motyw! #1

Hey! Jak pewnie wiecie na MSP pojawił się nowy motyw :). A więc był on już wczoraj (dziwne ,że w środę a nie w czwartek O.O) ale fajnie xd
Ciuszki <3

Tylko jedna strona rzeczy :(
Ładne te ciuszki xd
i znowu (^^)
Okładka :3.Jest całkiem ładna :) (przepraszam za nieperfekcyjne zamazanie ale blogspot i paint świrują :0)
Animki ciekawe szkoda,  że niektóre drogie lub dla vip :(
Jeszcze jedna strona ciuchów ;3 Ok moja cierpliwość dobiegła końca ! Nie dam rady tego wszystkiego przesuwać :"( .

A więc przepraszam, że wszystko tak dziwnie poustawianie ale to nie moja wina..  (mam nadzieję  już się nie powtórzy :0).Ta  seria będzie pojawiać się w każdy czwartek :)
Jeszcze raz przepraszam ,że post taki krótki i chaotyczny...
Bye ;3
~Raven166

6 komentarzy:

  1. Wstawiaj mniej emotek, jest to tak jak w przypadku Patrycji. To nie hejt, tylko prośba lub podpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok postaram się to poprawić pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, ale post. Wszystkie screeny nie przecięte... KOGO TA JULJA PRZYJMUJE?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEN BLOG JEST STWORZONY, ABY ONE SIĘ ROZWIJAŁY!

      Usuń
    2. Julja? Każdy ma swoje początki. Stworzyłam tego bloga, aby dziewczyny mogły nauczyć się pisać posty.

      Usuń
    3. No sorry..mówiłam , że zaczynam tak? A ty możesz mnie nie obrażać? Rozumiem , że post nie jest jakiś extra ale może trochę milej?

      Usuń