poniedziałek, 21 marca 2016

Tatuaże dla nie VIP?! + NOWA SERIA! #1

Hej! To ja Patrycja. Dzisiaj przygotowałam wam posta.. Nie będę mówić o czym.. Z resztą zobaczycie!


                                                P O S T :


Nowa seria!  Seria polega na sławnych MS. Będziemy oceniać czy dbają o MSP i są mili dla innych..
juna13 - 

Miła dla innych.. No może nie taka miła.

Dba o MSP..

Uczciwa..

Dlaczego napisałam : ,,No może nie taka miła." Dlatego że nazwała nas "mortotami" Czy jak to tam..
Dlaczego tak napisała? Dlatego że jej niby nie lubimy. Dlatego że inne osoby mówią że ma 20 lat.
I ona mnie zablokowała.. Dlatego że jej spamiłam w księdze gości..

Macie screen :


Ale myślę że juna13 to jest normalna miła osoba..
Bo nią jest.. Teraz żałuję że spamowałam jej w księdze gości..

                                                  Osoba jest idealna do przebywania na  MSP.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                      TATUAŻE DLA NIE VIP?!

Przecież były dla VIP!

Czy pamiętacie o to te tatuaże?

Teraz są dla nie VIP! Czy nie dziwne? Ja znalazłam w sklepie dla nie VIP! A może to błąd?

Dowód :

Dziwne O.o C'nie?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To koniec posta! Jeżeli twoim zdaniem był N I E D O P R A C O W A NY
To napisz w komentarzu! Chcę wiedzieć wasze opinie!

Pozdrawiam! ;*

~Patrycja.

4 komentarze:

  1. Przepraszam, ale post mógłby być dłuższy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj o przecinkach!!
    + dzięki, że zabrałaś mi temat, który chciałam opisać. Zagad zam się również z Julią, post mógłby być troszkę dłuższy..

    ~Ntt

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, post mógł być dłuższy ale musiałam już wyjść z kompa i nie zdążyłam.. Następnym razem będzie dłuższy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest podróba widac ze ten profil jest taki wydluzony bo wklejony do painta z print screena i edytowany -,-

    OdpowiedzUsuń