poniedziałek, 28 marca 2016

Odchodzę, usuwam się z bloga, przepraszam..

Witajcie, ostatni raz..
 
Dziś nie będzie śmiechów i hihów. Widzicie po tytule posta...
 
Postanowiłam, że usunę się z bloga. Zrobię własnego, nowego. Będę prowadziła go z PatkaM04 (moją najką). Jaki jest powód, wie TYLKO Julka. Przepraszam Was jeszcze raz. Tak, dziś wbiłam dwa levele (25 i 26), ale po co Wam to piszę!? Żeby się chwalić, prawda? Phf.. Przepraszam, taka już jestem. Możecie dawać hejty na mnie, ale nie na inne redaktorki, bo to nie ich wina.
 

Ostatni screen mojego wykonania na tym blogu..
 
 
Przepraszam. ;(
~TheNata MSP
 
P.S.: Kontakt ze mną znajdziecie na MSP w mojej biografii. 


3 komentarze:

  1. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chociaż to twoja decyzja będzie mi smutno bez cb... Na pewno zerknę na twojego bloga :( :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;c czemu???........

    OdpowiedzUsuń