poniedziałek, 28 marca 2016

Coś o sobie! + Niezbędnik szafy!

Witam Was bardzo serdecznie.
Z tej strony Ania, Anka, Enka, ByAnyBunny [..] - jak kto woli. Jestem nową redaktorką i z całego serducha dziękuję Juli, że mogę tu pisać. Wypada się przedstawić, nie chcę kopiować z zgłoszenia dlatego, też napiszę o sobie w krótkich podpunktach z racji iż opisywanie siebie jest dość trudne ;).

O mnie!
Nazywam się Ania. Dwanaście lat temu przyszłam na świat, od tego czasu byłam bardzo kreatywna. W głowie miałam 100 pomysłów na minutę. Jednak, gdy przychodził czas na pójście do kościoła, urodziny itp. byłam nieznośna. Uczęszczam do szóstej klasy. Tak, przybyłam do szkoły rok wcześniej za co dziękuję.
Poznałam przez to tylu koleżanek, kolegów, którzy teraz są moimi przyjaciółmi <3. Mam wyrazisto, niebieskie oczy, oraz małe, jasno różowe usta. Ciemno blond włosy, które są wysokości półdługiej. 
Mierzę 163 cm wzrostu. Hobby, zainteresowań mam dużo, ale tylko niektóre cenię. Są to; sport, śpiewanie, gra na gitarze, blogowanie. Jestem optymistką, która cieszy się z każdej chwili. Darzę dużą sympatią powiedzenie "Po co marnować czas na wypominanie i smutki?". Zawsze staram się nim kierować. Pisałam na wielu blogach. Jednak po wielu namysłach pozostałam tylko na jednym.
Na wirtualnej gierce stworzyłam konto 2 lata temu. Noszę nazwę ByAnyBunny - śmiało możecie zapraszać.

 Hmm... wydaje mi się, że tyle wiadomości o mojej osobie wystarczy.
 Przejdźmy do tematu posta, a zarazem nowej serii. Nosi nazwę "Niezbędnik szafy".
Zasady są bardzo proste, ponieważ polega na opisaniu ciuchów, które powinna mieć każda, przeciętna moviestar. Okej. Zaczynajmy!


 Bluzka/Górna część garderoby:
 Tą bluzkę darzę ogromną sympatią, jednak nie zmienia to faktu, iż każdy powinien ją mieć. Biała, z wyła bluzka. Ma lekko nierówny dekoltd, co sprawia wrażenie, że top jest elastyczny. Jej długość nie jest aż tak krótka jak na obrazku - sięga niżej pępka. Moim zdaniem, każdy powinien posiadać jakąś białą bluzkę. Idealnie pasuje do wszystkiego! 

Spodnie/Spódnice/Dolna część garderoby:
  Może nie są to idealne kolory, ponieważ każdy na Msp używa innej palety kolorów. Ja osobiście posiadam takich pełno! Posiadają idealny krój, a z czasem można ją nawet dopasować do krótszych bluzek. Moim zdaniem idealnie pasują do wszystkiego.

 Obuwie:
 Znane przez każdego - creeperssy. W tym przypadku są kolorów biało-czarnych. Są jednymi z najczęściej kupowanych butów. Ja aktualnie posiadam 4 takie pary z których jestem zadowolona i z chęcią sięgnęła bym by kupić takich więcej. Prezentują się znakomicie i pasują do każdego stylu ubierania. 

Włosy: 
 Włosy lekko ulizane z przedziałkiem na środku. Długość ich jest dość długa, ponieważ sięga do bioder. W tym wypadku wystąpiły w kolorze blond.  Pasują do każdej odzieży. Moim zdaniem są idealne!

~~~~~~~~

To na tyle w dzisiejszym poście. Mam   nadzieję, że Wy również miło mnie zagościcie. Pa!

ByAnyBunny
  

6 komentarzy:

  1. Świetny post! Widziałam kilka błędów, ale są one niewielkie. Dziękuję jeszcze raz za zgłoszenie. Miałaś fajny pomysł na dopełnienie notki i sobie. Praktycznie ze wszystkim się zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)! Co do tych błędów to jestem.chora i trochę trudno coś napisać, ale one nie są aż tak zauważalne? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są:) Zdrówka życzę :* Po sobie wiem, że faktycznie trudno napisać posta podczas choroby...

      Usuń
  3. Zrobisz jeszcze jakąś część posta z tej seri? Jest to dość oryginalny, pomysł, jednak sama chciałam coś takiego zrobić. Logo, jest uroczę!
    Pozdrawiam~justinB7
    mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak, będę tę serię kontynuować. Tylko postaram się dodawać lepsze opisy, ponieważ na dzisiejszy odcinek nie jest, to możliwe, ponieważ choroba nie odpuszcza.

      Usuń