środa, 16 marca 2016

Cześć!

CZEŚĆ! <3
 
COŚ O MNIE! :3
Więc, jeszcze raz, cześć! Jestem zielonooką brunetką która ma imię jest w języku Rosyjskim, a brzmi ono Natasza. Gdy przetłumaczymy je na Polski, wychodzi Natalia. Koleżanki i przyjaciółki mówią na mnie Nata. Mam 11 lat, a moja data urodzenia to 23 grudnia 2004 roku. Chodzę do 5 klasy, w której jest aż 30 osób (17 dziewczyn i 13 chłopaków). Pochodzę z województwa kujawsko-pomorskiego, w którym leży jedna z mniejszych miejscowości, Tuchola. Moje miasto liczy zaledwie 12 tysięcy mieszkańców.
 
O moim MSP!
Gram na MSP już od lutego 2014 roku. Na moim oficjalnym koncie gram 19 miesięcy czyli od 6 siernia 2014 roku. Ten użytkownik miał być stworzony dla "beki" (przez tą nazwę), jednak tak pokochałam to konto, że kupiłam tam 31 sierpnia (w ostatni dzień wakacji, a nawet w 2 ostatnie godziny) VIP Elite na 3 misiące. Po upływie 3 miesięcy, kupiłam kolejny VIP Elite na 3 mesiące. Gdy mi się skończył, czas mi się dłużył.. Minęły dwa miesiące, był już kwiecień. Wtedy poprosiłam mojego tatę, aby kupił mi Star VIP na 3 miesiące, ale stwierdził, iż lepiej dołożyć te 50 zł. i kupił mi na rok. Tak też się stało. 28 kwietnia 2015 roku dostałam Star VIP na rok, który aktualnie mi się już kończy. Czas szybko leciał.. Był już paździenik, w którym kupiłam swój pierwszy pakiet, który był pakietem srebrnym. Potem był grudzień, kupiłam kolejny pakiet, ale już był to diamond. Zleciało jakoś do lutego, w którym również kupiłam pakiet diamond. I tak uzbierała mi się suma 310 tysięcy SC oraz 2417 Diamond.
 
Zdjęcie mojego konta.

 
Nie bójcie się zapraszać! c:
 
Normalny post! ^^
Chciałabym poruszyć dziś temat robienia look'ów, bo niektórym to wychodzi, a niektórym nie. Ja myślę, że mi wychodzą te look'i. Z resztą, zobaczcie sami!
 
Oto ten look. :)
Jest on wiosenno-wielkanocny. Nadaje się na ciepłą wiosnę, bo jak widać jest on przewiewny oraz ma krótki rękawek.
 
Tabele kolorów!
 
Tabela kolorów sukienki:
 
Zielona rameczka-kolor pierwszy i drugi
Błękitna rameczka-kolor trzeci
Lawendowa rameczka-kolor piąty
Czerwona rameczka-kolor czwarty
 
Tabela kolorów butów:
 
Granatowa rameczka-wszytskie trzy kolory
 
Tabela kolorów włosów:
 
Zielona rameczka-wszystkie kolory (jest tylko jeden)
 
Tabela kolorów opaski:
 
Czerwona rameczka-kolor drugi i trzeci
Zielona rameczka-kolro pierwszy
 
OCENA!
 

 
Sukienka -> Wygląda super! Najładniej wygląda w kolorze białym. Bardzo się wpasowywuje do butów. Starałam się dobrać kolory sukiennki oraz jej lodów do butów, aby były "do kompletu".
Szkoda jednak, iż góra sukeinki jest taka..? Yy.. "płaska" i prosto narysowana, a dół jest przerysowany. Poprostu nie łączy się to tak, jak powinno.
Ocena: 8/10 -> 4/5
Buty -> Tak jak wspominałam, świetnie się łączą z sukienką. Są naprawdę identyczne!
Ocena: 10/10 -> 5/5
Włosy -> Nie są ani za jasne, ani za ciemnie do tego kompletu. Pasują tu idealnie.
Szkoda, że nie łączą się lepiej z tą opaską, co psuje efekt końcowy.
Ocena: 7/10 -> 3,5/5
Opaska -> Chwilę temu wpomniałam o tym, że nie łączą się za dobrze z włosami, bo widać jest dolną część.
Ocena: 9/10 -> 4,5/5
 
8+10+7+9=34 ---> 34/40            4+5+3,4+4,5=---> 17/20
 
MOCNA 5! ^^
 

Tutaj macie kilka wersji kolorystycznych!
Przepraszam, ale ten zegarek nie miał tu być, ale zapomniałam go zdjąć, jak również piegi.
 
 
 
To byłoby już na tyle. Dzięuję Wam bardzo za przczytanie. <3
 
 
 
 
Chciałabym podziękować również za przyjęcie mnie tutaj. Zawsze marzyłam o tym, aby jakoś się wyrazić. Dziękuję ###supergirl , którą pozdrawiam! 
 
~TheNata MSP
 
P.S.: Założyłam kanał na YT: TheNata MSP , zapraszam!
 
 
 
 

 

2 komentarze: