wtorek, 15 marca 2016

Wprowadzenie|Przywitanie czyli Nowy blog! ♡

Cześć!

Witam Was na moim nowym blogu! Dziesiejszy post będzie poświęcony przedstawieniu mojej osoby oraz tematyki tego bloga. Zapraszam do przeczytania!


Na początku coś o mnie - kim jestem?

Na imię mi Julia. Wolę jednak gdy mówią na mnie Julka. Jestem z rocznika 2004. Chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej.
Edukację zaczęłam w wieku lat 7, ale byłam gotowa wcześniej. Umiałam już czytać w przedszkolu. Uczę się dobrze, co roku zostaję wyróżniona. W domu jednak nie spędzam czasu nad książkami.

Codziennie od poniedziałku do piątku uczęszczam na zajęcia dodatkowe. Tańczę, śpiewam, gram na pianinie i gitarze. Interesuję się głównie muzyką, ale na liście znajduje się blogowanie, sport, sztuka. Bardzo lubię czytać książki.


Przechodzimy bardziej do sedna, czyli o czym będzie ten blog?


W internecie jest wiele stron i tak grze. Większość się domyśliła - tak jest, to MovieStarPlanet. Nie powiem, że nie znajdzie się tutaj post o życiu. Ja sama piszę na blogu abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com, na którego serdecznie zapraszam.
 A skąd moje zainteresowanie tą grą?

O MSP dowiedziałam się w marcu 2012 roku. Grę poleciła mi moja koleżanka. Do tej pory miałam 3 konta, na które wchodziłam regularnie. Na pierwszym koncie doszłam do levelu 3 (oczywiście przed zmianą systemu [?] ). Drugie konto cieszyło się 14 levelem. Zrezygnowałam jednak z niego przez brak fajnych ciuchów i podobnych. Obecnie gram pod Nickiem ###supergirl, miałam 2 razy VIP, a doszłam do poziomu 10.

Myślę, że to wszystko. Przepraszam za długość posta, ale jestem chora i nie mam sił, weny do pisania.

Do zobaczenia!

♡Daydreamer♡
/Julka

Kontakt:
MSP: ###supergirl
GG: 58101834
E-mail: mrsdaydreamer1@gmail.com



2 komentarze: