piątek, 18 marca 2016

Oceniamy sławne MovieStar's-NOWA SERIA+UNIKAT POWRÓCIŁ!!!

Na początku chciałabym Was przeprosić za to, że nie było wczoraj posta, ale moja babcia potrzebowała mojego laptopa i mi go zabrała (pff).. :/
 
 
Oceniamy sławne MovieStar's
O co chodzi w tej serii?
 
- Będę oceniać na profilach sławnych MovieStar's takie rzeczy jak: najpopularniejszy look, -||- artbook.
 
ZACZYNAJMY!! <3
 
Na pierwszy ogień.. Hmm..? Może juna13 ?
(Właśnie teraz zauważyłam, że mam 4103 wyświetlenia na profilu, dziękuję, bo to przez tego bloga doszło mi około 200!!)
 
(Zdjęcie z 13:01 xD)
 
Kategoria: LOOK!
Najpierw ocenię najpopularniejszy look (o ilę znajdę w szybkim czasie).
 
 
Okej, zacznijmy od butów.
Obcasy: Jak kiedyś zauważyłam, nasza bohaterka ma TYLKO buty na obcasie. To obuwie według mnie nie pasuje do tej stylizacji, bo widać, że z getrów bychodzą sznurówki. Mi przeszkadza też to, że buty są innej grafiki niż cały komplet, o ile mogę to tak nazwać.
Ocena: 2/10 -> 2/5
Getry: Do tego look'a żle pasują. Widać jest też "prześwity skóry", ale rozumiem, stara grafika, więc na to przymknę oko. Już nic więcej nie ma do opisania w tej części.
Ocena: 7/10 -> 3,5/5
Sukienka: W połączeniu z czarnym wygląda ślicznie (przypomina mi pokojówkę).
Jednak nie pasuje do tego ubioru, bo jest troszkę z krótka. NIe wiem co jeszcze o niej pisać, ale chyba nic więcej nie mam do powiedzenia.
Ocena: 6/10 -> 3/5
Włosy: Pamiętam je, są one z VIP'a na rok (2014). Czarny kolor bardzo dobrze pasuje do tej stylizacji.
Niestety, nie pasują tutaj białe "pasemka". Razem z akcesoriami, które również są białe, brzdko wyglądają.
Ocena: 5/10 -> 1/5
Akcesoria:
-nakładki na ręce: Ogólnie, to ja je lubię, ale tylko do niektórych ubrań. W tym look'u wyglądają wręcz OKROPNIE! Nie pasują tutaj w ogóle.
-naszyjnik: Jest za bardzo "przesadzony". Chodzi mi o to, że zajmuje dużo miejsca na dekoldzie. źle wygląda z tatuażem (unikatowym), który jest również na dekoldzie.
-tatuaż na twarzy: Mi się nie podobają tatuaże, a najbardziej na twarzy. Wygląda to tak samo okropnie, jak nakładki na ręce. Jak byłby czarny, wyglądałby ładniej.
Ocena: 2/10 -> 1/5
 
Suma zebranych punktów to: 22/50 -> 10,5/25
 
 Ocena końcowa to 2! Ugh..
Mi się osobiście nie podoba ten look ani trochę..
 
Następna kategoria: ARTBOOK!
 
W tym ArtBook'u widzimy, że nasza bohaterka chce się wymienić oto tymi unikatami które są na screen'ie u góry. czywiście są one poukładane byle jak. Nic więcej nie mam do powiedzenia..
 
 

To byłoby na tyle.. Przpraszam, że taki krótki post. Miłego weekendu! Paa! :*
 
~TheNata MSP
 
BARDZO FAJNA CIEKAWOSTKA!! <3
 
Czy widzieliście, że dosyć znany unikat z wioseny 2015 roku powrócił i jest dostępny za 300 StarCoins dla VIP? :D
 
 
 
 
 
 




10 komentarzy: